رونیارونیا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

رونیا دختر مو فرفری

تولد خواهر روژین

1390/7/14 8:47
نویسنده : خواهر روژین
929 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقت بود همدیگر را ندیده بودیم دوستان

امروز اومدم بگم که ٤ مهر تولد خواهرم روژین بود یادم رفت بیام بهش تبریک بگم الان اومدم بذار یک کم

ازخودم تعریف کنم روز تولد انقدر خوشگل شدم مثل این نی نی

البته این نی نی که می بینین به پای من نمی رسه گفتم به یک بهانه ای این عکس با مزه را بذارم بخندیم

با مزه است مگه نه؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله فرنوش
14 آذر 90 23:05
سلام عزیزانم.خیلی دوستتون دارم و همیشه به یادتونم.معلومه که خیلی خوشگل شده بودی.مثل ماه شده بودی.
خاله
30 آذر 90 23:19
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند حتی طولانی ترین شب سال یلدایتان مبارک
بهار
21 اسفند 90 17:58
بیا عکسای تولد مو ببین
نگین
28 اسفند 90 14:14
عزیزم. آره شیطون بلا